CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 21, 2009

this is a first :) Stateam zilele trecute si, ca deobicei dimineata , dupa ce ma trezesc destul de devreme (11-12 :D)ca doar sunt student (lepra) aprind monitorul .. verific "plicul cel galben cu steluta" :) , incep sa ma gandesc cu ce sa imi ocup ziua .. De obicei ma apuc sa caut job-uri apoi mai trimit cate un mail, ma mai joc un cs :P mai verific mail-ul, cateodata mai si mananc (daca nu uit) insa zilele trecute citeam un blog interesant(singurul de altfel) .. si m-am gandit : hai sa imi fac si eu blog ca si asa imi pierd timpul cu alte aiureli . Prima intrebare care mi-a venit in minte a fost : de ce ?
1-primul motiv ar fi ca dupa ceva ani .. am sa pot sa ma amuz de ceea ce voi scrie aici (am mai scris in liceu cand eram indragostit :D si acum cand citesc scrisorile si poeziile ma amuz copios desi unele sunt penibile )si probabil sa pastrez amintirile mult mai "aproape" ..
2- alt motiv ar fi ca la un moment dat poate voi scrie si ceva interesant care sa atraga anumite priviri intru cercetare (are legatura cu chimia ;) ) sunt totusi o persoana careia ii place f mult libertatea si la un moment dat voi scrie despre unele "iesiri" , munte, mare, Vama :), extrem, apa, copilarie , vise, filme , (daca nu o sa fiu lenes poate) carti, narghilea :P, plimbare .. viata.
so, enjoy :)

0 comments: