CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 17, 2011

Lolita :D

O stiti pe Lolita? Pai sa vi-o prezint:

O bruneta focoasa cu parul ondulat, cu forme fine, rotunjimi magnifice, supla asa cum imi place mie, sprintena, uneori naravasa si puternica, imbracata bine, elastica imi face (aproape) toate poftele o calaresc zilnic chiar si de 2-3 ori pe zi :))) ni se face imediat dor unul de altul ii place sa fie mangaiata iar cand o duc pe munte o alint Eleonor :D daaaa ea este .. bicicleta mea mult iubita produsul a multor ani de asteptare si multor luni de cautare .. dar cum am mai spus: rabdarea e ca mierea :P
Daca e frumos nu trece zi in care sa nu iesim la plimbare si daca e urat afara oricum trec sa o vizitez si sa o mai aranjez un pic, ea are grija de mine si eu am grija de ea 
Acum iesim la plimbarea de duminica :D


nu pierde momentul aiurea, nu mai cauta motive, nu te mai gandi prea mult .. fa ceea ce simti :)

0 comments: